شبکه‌های اجتماعی ازجمله راحت‌ترین فضاهای اینترنتی واسه تعامل‌های دوستانه حساب می‌شه که کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیادارند.

در شبکه‌هایی مثل فیس‌بوک، اینستاگرام یا توئیتر می‌توان احوالات خود رو با دور و بریا در میان گذاشته و از اون‌ها انرژی‌های خوبی بدست آورد.

اما بد نیس بدونین که در میان شکلای جور واجور جورواجور آدم‌هایی که در این بخش‌ها فعالیت دارن، بعضی از کاربران رو می‌توان در دسته‌های مشخصی طبقه‌بندی کرد.
به‌طور مثال، می‌توان به کسایی اشاره کرد که هیچوقت اکانتای خود رو چک نمی‌کنن، اما درواقع هرروز در این شبکه‌ها هستن و به‌طور مخفیانه و بدون بر جا گذاشتن اثری از خود، تموم فعالیت‌های دوستای خود رو نظاره‌گر هستن.

واسه آشنایی با گونه‌های دیگه کاربران در ادامه با ما همراه باشین.

کمین‌گرها

این افراد تقریبا مثل ارواح هستن؛ نه نظر میدن و نه لایک می‌کنن اما مطمئن باشین که همیشه صفحه اینستاگرم شما رو چک کرده و هر اطلاعاتی که بخوان رو از اونجا به .

علاقه‌مندان به #هشتگ‌

این #کاربران واسه همه عناصر #عکسی که به #اشتراک گذاشته‌ان و حالت‌های روحی و #احساساتشون حتما یه #هشتگ هم می‌گذارن.

حساب‌های خیلی خصوصی

این کاربران افراد زیادی رو فالو نکرده و درخواست دوستی ناشناس‌ها رو هم قبول نمی‌کنن. این تیپ از اینستاگرامرها عموما تصاویر کودکان خود، متن‌های ادبی، سلفی‌هایی که در طبیعت گرفته‌ان و اخبار سیاسی رو با دوستان محدود خود به اشتراک می‌گذارن.

افراطی‌ها

این افراد شاید در مورد «حجم زیاد اطلاعات» چیزی نشنیده‌ان و هرلحظه که دلشون بخواد از عکس شماره نوبتشون در صف بانک گرفته تا سلفی پشت فرمون ماشین و کنار تابلوی خیابون رو در اینستاگرام با بقیه به اشتراک می‌گذارن. اون‌ها دوست دارن همه اطلاعات زندگی خود رو با همه فالوئرهایشان به اشتراک بذارن.

مطلب دیگر :
اسامی صدها دانشگاه پزشکی خارجی مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد

حمله کنندگان پشیمون

این افراد خیلی کم پست می‌گذارن اما وقتی هم به این کار دست به کار شن، از کاغذدیواری خونه‌شون گرفته تا قالیچه، مانیکور یا انگشتر الماسی که تازه خریده‌ان عکس می‌گذارن تا شما رو متوجه تغییرات جدید خود کنن.

تاز‌ه‌کارا

شاید در صفحه فیس‌بوک دیده‌اید که نوشته: «الان به چه می‌اندیشی؟» این عبارت یه جمله کلی حساب می‌شه و قرار نیس دقیقا همون چیزی که از ذهنتون عبور می‌کنه رو نوشته و اونو با بقیه به اشتراک بذارین.

معتادها

این تیپ از کاربران که هرروز هم بر تعدادشون اضافه می‌شه، همیشه سرشون در موبایله و نه‌تنها همه اخبار و رویدادها رو در شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کنن، بلکه در مکالمات عادی و پست‌های اینترنتی خود هم در مورد این موضوعات حرف می‌زنند.

کمال‌گراها

این کاربران به‌گونه‌ای هستن که انگار هیچوقت روزای خالی از هیجان یا معمولی رو در زندگی خود تجربه نمی‌کنن و همه کارا، وسایل و سبک زندگی‌شون لوکس و پرزرق‌وبرقه. از لباس گرفته تا خوراکی‌هایی که تصاویر اون‌ها رو با بقیه به اشتراک می‌گذارن، کامل خاص و لوکسه.

خوش‌گذران‌ها

این افراد عموما قبل از بیرون، مهمانی یا سفر رفتن وسایل خود رو روی میز چیده و از اون‌ها عکاسی کرده و یه متن مربوط به مقصد خود می‌نویسند.

در کار غرق‌شده‌ها

این ادما از صفحه‌های شبکه‌های اجتماعی خود واسه معرفی شغل خود استفاده می‌کنن.