برای تولید مواد، در حرارت بالا ذوب می شوند و بعد از آن مواد در قالب های مختلفی ریخته می شود و قالب گیری صورت می گیرد و شکل نهایی کالا لوله کاروگیت به دست می آید. در این مطلب نحوه دریافت قیمت و خرید لوله کاروگیت سبک و سنگین را برای شما آماده کرده ایم . این لوله ها تمامی فشارهای وارد شده به دلیل عبور خودروها را تحمل می کنند و در مقابل فشارهای زیر سطحی نیز مقاومت می کنند. لوله های کاروگیت هر فشار وارد شده به خود را به سطح زمین منتقل می نماید. اتصالات لولهها باید بدون ایجاد تنش اضافی در محل اتصال انجام گیرد خاکریز اولیه بخش از تاج لوله تا خط مرکزی لوله حداقل ۰.۱۵ متر فاصله داردکه بارهای وارد شده رادر محدوده لوله ار بین میبرد. در این روش لوله ها با استفاده فشار به یکدیگر متصل می شوند در این روش باید واشرها را به مواد روان کننده آغشته کرد و باید لوله کاملا در داخل کوپلینک چفت شد تا نشتی پیدا نکند.در این روش باید دقت کنید که در این روش واشر پلاستیکی را حتما در حلقه دوم یا سوم قرار دهید تا نشتی کم تری را مشاهده کنید. چرا که بسیار کم مصرف می باشد.

 

این لوله ها نسبت به انواع فلزی با نرخ بسیار مقرون به صرفه تری خرید و فروش می شوند و این مساله بر توانایی خرید مصرف کننده ها می افزاید. از کشاورزی و باغداری و ساخت مخازن گرفته تا انواع پروژه های فاضلابی و عمرانی، لوله های کاروگیت دارای کاربردهای گسترده ای می باشند. با ما همراه باشید تا پس از مطالعه این مطلب خرید خود را به راحتی انجام دهید . در بین لوله هاى کاروگیت که در بازار وجود دارند مى توان گفت برخى از برند ها به دلیل استقامت بالاى لوله و جواب مثبتى که در پروژه ها داده اند توانسته اند با نام پر فروش ترین مارک لوله کاروگیت در بازار عرضه شوند. این لوله و اتصالات با ضمانت اصالت کالا ، برند و بهترین قیمت روز به شما ارائه میشوند . لوله کاروگیت از متریال مختلفی همچون: آهن آلات، فولاد، پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اتیلن (PE)، پلی پرو پیلن (PP) و یا پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) ساخته میشوند. لوله های کاروگیت معمولا از پلیاتیلن ساخته میشوند و از همین رو به آنها لوله دوجداره پلی اتیلن نیز گفته میشود. در روش جوش لبه به لبه از این ویژگی پلیمر های پلی اتیلنی استفاده می شود.

پلی اتیلن دارای خواص لازمه و طول عمر بالا و تامین خواسته های بشر در انتقال فاضلاب که کمترین خوردگی توسط گازها و اسیدهای فاضلابی را شامل میگردد را دارد. لوله های پلی اتیلن دو جداره اسپیرال دارای کاربردها ی متنوعی است که از انها میتوان به استفاده در خطوط انتقال فاضلاب، ابگیرها و ابربزهای درون دریا، ترمیم خطوط انتقال فاضلاب قدیمی، ساخت منهول. لوله های دوجداره پلی اتیلن بدلیل طراحی آنها دارای مقاومت حلقوی مناسب جهت اعمال بارهای وارده در زیر زمین با حداقل شیب و کمترین وزن ممکن که سبب کاهش قیمت لوله و نهایتاً هزینه کمتر، انتقال سیال را بعهده دارند. چون خرید خوب و مناسب از این محصولات، مزایای بسیاری را برای فرد خریدار به همراه دارد. برای تولید لوله کاروگیت نباید از هیچگونه مواد بازیافتی استفاده شود. در مواد اولیه لولههای کاروگیت، نباید از هیچگونه مواد بازیافتی استفاده کرد و تمام مواد اولیه باید به صورت نو و غیر بازیافتی باشند.

 

این برند تمام استانداردهای لازم برای تولید لوله کاروگیت را داشته و برای اطلاع از بروزترین لیست قیمت، لوله آنلاین مرجع به روزی برای این لوله است. از نکات مهم در تولید لوله کاروگیت این است که برندهای معتبر با کیفیت بالا لوله را تولید می کنند و تمام استانداردهای لازم رادر زمان تولید رعایت می کنند. این نوع لوله دارای یک سطح بیرونی کنگرهدار و حلقهای با استحکام بالا است و تمامی فشارهای موجود سطحی و زیرسطحی (بار زنده یا بار مرده) زا تحمل می­کند.دلیل اینکه لایه بیرونی را به شکل حلقهای ساختهاند برای این است که استحکام لوله را بالا ببرند. در چیدمان خط تولید این دو اکسترودر بصورت عمودی بر هم در نظر گرفته شده و بطوریکه پروفیل داکت پس از خروج از دای اکسترودر تحت تانک خلا کالیبره شده و با عبور از حمام خنک کاری تا اندازه ای سرد شده تا بتواند مشخصات ابعادی خود را حفظ کند و در عین حال دمای لازم برای برقراری جوش مناسب با پروفیل خط جوش را که توسط اکسترودر دوم تولید میشود را داشته باشد. در نهایت پروفیل داکت حول یک استوانه که قطر بیرونی آن معادل قطر داخلی محصول نهایی است پیچیده شده و فضای بین دو پروفیل داکت با پروفیل جوش پر میشود.

مطلب دیگر :
کدام وب سایت نیازمندی‌‌های ساختمان برای ثبت آگهی ساختمانی مناسب است؟

 

در این تکنولوژی تولید از دو اکسترودر مجزا یکی جهت تولید پروفیلهای تو خالی با سطح مقطع مستطیلی (duct profile) و دیگری جهت تولید پروفیل خط جوش با سطح مقطع I شکل (strip profile) بین پروفیلهای داکت مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین وزن سبک آن باعث می شود تا به راحتی قابل حمل و نقل باشند و در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این محصول در سایز بندی های متنوع و با بالاترین کیفیت ممکن برای شما فراهم شده است تا به راحتی تنها با یک تماس لوله کاروگیت مورد نظر خودتان را در محل تحویل بگیرید . که عمده مصرف این لوله ها برای مصارفی چون زهکشی، حمل آبراه ها ، کالورتها جهت جمل سیلاب، شبکه فاضلاب شهری و شبکه های آبرسانی می باشد. فلسفه طراحی لوله های دوجداره پلی اتیلن چیست؟ لذا و به جهت سهولت در نصب و طول عمر بالغ بر 50 سال لوله های پلی اتیلنی در انواع لوله های فاضلابی و آبرسانی جایگزین گردید که کلیه هزینه های حمل و بارگیری و اجرای پروژه را به حداقل میرساند .لوله های پلی اتیلن و لوله های کاروگیت به جهت نوع ساختار از لحاظ متریال بکار رفته در تولیدشان تحت هیچ شرایطی دچار پوسیدگی نمیگردند و انعطاف پذیریه بالای آنها سبب گردیده که در شرایط غیر متعارف مانند زلزله و بارهای زنده و مرده در زیر سطح زمین دجار شکستگی و یا تخریب نگردند ضمن اینکه لوله های پلی اتیلنی دارای قیمتی به مراتب مناسبتر از انواع فولادی آن میباشند به صورت مثال قیمت لوله کاروگیت در یک سایز مشخص با قیمت همان سایز لوله فولادی دارای تفاوت بالایی است که این تفاوت در قیمت نهایی و مقدار کل لوله ها از لحاظ مقدار تعیین کننده است.

 

این نوع لوله ها مقاومت شیمیایی بالایی دارند و بنابراین در مقابل انواع موادی که از آن عبور می کنند مانند مواد خورنده اسیدی و بازی دچار آسیب نمی شوند. این لوله ها در برابر رسوب مواد مقاومت بالایی دارند. استفاده از رنگ آبی و زرد درون این لوله ها به موضوع ویدئوگرافی اشاره دارد زیرا کارفرما برای ردیابی می تواند از ویدئوگرافی استفاده کند.عمده انتقال فاضلاب شهری توسط لوله های دفنی در زمین انجام می گیرد. لوله های کاروگیت می توانند در اندازه های مختلف باشند، از لوله های کوچک موجدار به عنوان زهکشی برای حمل آب های روان، تا لوله های موجدار بزرگتر برای تخلیه طوفان و آبریز می توان استفاده کرد. لوله کاروگیت یکی از انواع لوله پلی اتیلن فاضلابی است که با ظاهری شیاردار (مارپیچ) و سطح داخلی زرد رنگ و صاف و صیقلی در کارخانه لوله های پلی اتیلن دوجداره در سایزهای ۱۱۰ میلیمتر تا ۳۰۰۰ میلیمتر تولید می شود.لوله کاروگیت یا همان Corrugated pipe تولید شده از پلی اتیلن، بدلیل عدم امکان نشت، فاسد شدن، نصب آسان و مقاومت در برابر حرکت خاک و فشار، از حدود نیم قرن پیش مورد مصرف قرار می گیرند همچنین این لوله به لوله های پلی اتیلن فاضلابی نیز معروف است.

 

لیست قیمت انواع برند این محصولات را میتوانید به صورت حضوری و اینترنتی از ما بخواهید . قیمت لوله کاروگیت در طول سال متغیر بوده و مقدار ثابتی ندارد با اینحال عواملی از جمله برند و کیفیت محصول نیز بر روی قیمت تاثیر گذار است . مهمترین هدف ما تولید محصولات بهینه با جدیدترین متدها و تکنولوژی های جهانی در داخل ایران با هزینه کمتر از طریق کسب دانش کارشناسان خارجی و اجرای پروژه های مشترک با شرکتهای تراز اول دنیا می باشد. طبق استاندارد لوله کاروگیت 9116 part3 ، لوله های فاضلابی دوجداره نباید تحت بار خارجی اعمالی روی آنها بیشتر از 3 درصد قطر تغییر طول داشته باشند. می باشند که البته برای ساخت این تجهیزات، لوله کاروگیت با قطر بسیار بالا نیاز است. لوله کاروگیت قطربالا و همچنین لوله کاروگیت قطر متوسط و لوله کاروگیت با قطر کوچک، در این مجموعه قابل سفارش هستند. با مراجعه به مرکز فروش می توان قیمت لوله کاروگیت ۳۱۵ ارزان را به دست آورد. جوزف مونیر بتن تقویت شده با سیم را ایجاد کرد و اولین حق ثبت اختراع خود را برای تولید لوله بتن مسلح شده با آهن به دست آورد.