املاک

 

وقتی صحبت از خرید و فروش خانه می شود، همه چیز نسبی است. هنگام خرید چقدر باید پرداخت کنید؟ هنگام فروش چقدر باید درخواست کنید؟ ارزش واقعی یک خانه چقدر است؟ پاسخ ها همه به تعدادی از عوامل نسبی بستگی دارد که بر اساس مکان، زمان سال، روند بازار املاک و مهمتر از همه، مقایسه املاک و مستغلات متفاوت است.

من برای فروش خانه و خرید خانه جدید در بازار هستم. اگر می خواهید دور شوید، بازار فروش خوبی است، اما من به دنبال ماندن در آن منطقه هستم. من قصد دارم درآمد حاصل از خانه فعلی خود را صرف پیش پرداخت خانه جدیدم کنم تا وام مسکن ماهانه خود را کاهش دهم. در حالی که میانگین قیمت خانه برای نیازهای من 1 میلیون دلار است، خانه فعلی من به این میزان فروخته نخواهد شد. من نگران این هستم که بتوانم خانه جدید را حداقل به همان قیمتی که آن را خریداری کرده‌ام، بفروشم که زمان انجام آن در آینده فرا می‌رسد داده های بازار مسکن در این هفته شواهد بیشتری از رکود ارائه کرد. انجمن ملی مشاوران املاک روز پنجشنبه گفت فروش خانه های موجود در ماه سپتامبر برای هشتمین ماه متوالی کاهش یافت . انجمن ملی سازندگان خانه روز سه شنبه گفت، در همان ماه، اعتماد سازندگان خانه به پایین ترین حد خود از روزهای اولیه شیوع همه گیر سقوط کرد و روز چهارشنبه، داده های اداره سرشماری نشان داد که سازندگان خانه به شدت تعداد خانه هایی را که در آن شروع به ساخت کرده اند کاهش داده اند. نشانه های زیادی وجود دارد که نشان می دهد بازار مسکن سابقاً در حال از دست دادن ارتفاع است. طبق اعلام انجمن ملی مشاوران املاک، فروش خانه در شش ماهه کاهش داشته و نسبت به سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است. 1 قیمت‌ها شروع به پیروی از این روند کرده‌اند، داده‌های Redfin نشان می‌دهد که فروشندگان بیشتری قیمت‌ها را کاهش می‌دهند و خریداران خانه با جنگ‌های پیشنهادی کمتری مواجه می‌شوند. 2

در املاک و مستغلات، ارزیابی‌ها به دلایل متعددی برای فرآیند خرید خانه بسیار مهم هستند – به ویژه به این دلیل که به خریدار و وام‌دهنده مسکن اجازه می‌دهند در سرمایه‌گذاری مالی خود احساس اطمینان کنند. اما ارزیابی خانه چه چیزی را شامل می شود و چقدر می توانید انتظار داشته باشید که طول بکشد؟ در این مقاله ما اصول اولیه ارزیابی و همچنین عواملی را که ممکن است بر توانایی شما برای ادامه حرکت به جلو تأثیر بگذارند، بررسی خواهیم کرد.

ممکن است این تصمیم تنها با شما نباشد. وام دهنده شما قطعا نظری خواهد داشت. به یاد داشته باشید، تأیید اولیه شما به اعتبار و وضعیت مالی شما بستگی دارد ، اما تأیید نهایی اغلب به ارزش خانه ای که می خواهید بخرید بستگی دارد، زیرا این تضمین برای وام است.

خانه مدل یک ملک نمایشی است که برای نمایش کار یک سازنده خانه به خریداران احتمالی در نظر گرفته شده است. این طرح، پلان طبقه، ارتقاء و امکانات خانه های جدید ساخت و ساز بالقوه در حال توسعه را به نمایش می گذارد. خانه های مدل می توانند انواع مختلفی از سبک های خانگی داشته باشند.

هنگامی که در حال شکار خانگی هستید ، ممکن است با یک جامعه محدود شده روبرو شوید. این بدان معناست که قوانین خاصی در جامعه وضع شده است تا اقداماتی را که صاحبان املاک می توانند با خانه و زمینی که در آن ساخته شده است محدود کنند. اما محدودیت های سندی دقیقاً چیست و چگونه کار می کند؟ بیایید برخی از رایج‌ترین محدودیت‌های مربوط به سند را مرور کنیم و اگر خانه‌ای با آن بخرید، چه معنایی ممکن است برای شما داشته باشند.فکر می کنید درآمد شما توانایی شما را برای خرید خانه محدود می کند؟ مقدار پولی که به دست می آورید نقش کمتری در گرفتن وام مسکن از آنچه فکر می کنید بازی می کند. بیایید ببینیم که چگونه درآمد در تعیین میزان نیاز شما برای خرید خانه و یافتن خانه مناسب شما نقش دارد.

سرمایه گذار کسی است که سرمایه خود را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند تا از طریق اجاره یا فروش ملک، بازده سرمایه گذاری خود را بدست آورد. در املاک مسکونی، این می تواند به صورت املاک تک خانواده یا چند خانواری باشد که قصد دارند به افراد دیگری اجاره کنند تا در آن زندگی کنند.

خرید آپارتمان در هشتگرد قدیم 
مطلب دیگر :
معرفی برخی دستگاه ها و شیشه آلات آزمایشگاهی و کاربردشان

طرفداران

 

خانه خود را روشن نگه دارید. آیا خانه ها لوازم خانگی دارند؟ گاهی، اما نه همیشه. پس چگونه می‌دانید خانه‌ای که می‌خرید شامل چه مواردی می‌شود؟ ما توضیح خواهیم داد که کدام لوازم به طور معمول در فروش خانه گنجانده می شوند و چگونه می توان با لوازمی که چنین نیستند مذاکره کرد.

طرفداران

مهم است که به چند دلیل به محض اینکه آماده شروع به جستجوی خانه هستید، فرآیند تامین مالی را شروع کنید. اولاً، شروع زودهنگام فرآیند، هرگونه موانع مالی را در حین بسته شدن از بین می برد، که به شما کمک می کند به موقع و بدون غافلگیری ببندید.

خانه خود را روشن نگه دارید. آیا خانه ها لوازم خانگی دارند؟ گاهی، اما نه همیشه. پس چگونه می‌دانید خانه‌ای که می‌خرید شامل چه مواردی می‌شود؟ ما توضیح خواهیم داد که کدام لوازم به طور معمول در فروش خانه گنجانده می شوند و چگونه می توان با لوازمی که چنین نیستند مذاکره کرد.

اگر قصد خرید یک خانه جدید در یک قطعه زمین بزرگ دارید، ممکن است نیاز داشته باشید که یک بررسی زمینی در مورد ملک انجام دهید تا بدانید واقعاً چه چیزی می‌خرید. درباره انواع مختلف نقشه برداری زمین و آنچه که آنها می توانند به صاحب ملک ارائه دهند بیشتر بیاموزید.

سازندگان خانه ممکن است گزینه‌های تامین مالی را ارائه دهند: سازندگان خانه گاهی مستقیماً با وام دهندگان کار می‌کنند و می‌توانند وام مسکن ارائه دهند ، با این حال، خریداران خانه هنوز باید گزینه‌های وام دیگر را بررسی کنند.

اگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنید، هزینه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. این که چقدر برای ملک پرداخت خواهید کرد، چه مدت مالک آن خواهید بود و چقدر می توانید از آن درآمد داشته باشید، قبل از پریدن باید وزن شود.

ارزش ارزیابی شده توسط یک ارزیاب حرفه ای املاک و مستغلات به یک ملک اختصاص می یابد. در مقابل، ارزش بازار یک ملک توسط خریداران تعیین می‌شود، که دارایی‌های املاک را بر اساس آنچه فکر می‌کنند قیمت یک ملک باید باشد و مهمتر از همه، آنچه که حاضرند برای آن بپردازند، ارزش گذاری می‌کنند.

اجاره ملکی که دارید ممکن است راهی بسیار آسان و غیرفعال برای کسب درآمد اضافی به نظر برسد، اما در واقع، صاحبخانه شدن به این معنی است که کسب‌وکار کوچک خود را راه‌اندازی خواهید کرد: مشتریانی خواهید داشت که باید با آنها معامله کنید، حسابداری مراقب باشید و کارهای روزانه زیادی داشته باشید تا شما را مشغول نگه دارد.

اگر کارت های خود را به درستی بازی کنید، مزایای زیادی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات وجود دارد – به همین دلیل است که یکی از محبوب ترین دارایی ها در نظر گرفته می شود. با این حال، اگر به تازگی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات را شروع کرده اید، یادگیری در مورد انواع مختلف سرمایه گذاری در دسترس شما می تواند کمی سخت باشد. درک انواع مختلف سرمایه گذاری املاک و مستغلات و نحوه عملکرد آنها اولین قدم است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید پول خود را کجا بگذارید، در اینجا چیزی است که باید بدانید.

اجاره مشترک یک اصطلاح حقوقی برای ترتیباتی است که منافع و حقوق مالکیت را بین دو یا چند مالک مشترک اموال غیرمنقول تعریف می کند. در یک اجاره مشترک، دو یا چند نفر با هم دارای ملک هستند که هر کدام دارای حقوق و مسئولیت های مساوی هستند.

اگر در زمینه املاک و مستغلات هستید، درک اینکه عرضه و تقاضا چگونه بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد مفید است. اصول اقتصادی املاک و مستغلات مانند هر کالا یا خدمات دیگری است. زمانی که عرضه و تقاضا کاملاً مطابقت داشته باشند – وقتی هر خریدار بالقوه می تواند آنچه را که نیاز دارد بخرد و هر فروشنده می تواند همه چیزهایی را که ارائه می دهد بفروشد – گفته می شود که بازار متعادل یا در تعادل است و قیمت ها ثابت هستند.