در این مقاله:

    1. بیت کوین: پایان پول آنگونه که ما می شناسیم
    2. بانکداری با بیت کوین
    3. ظهور و افزایش بیت کوین
    4. آزمایش بیت کوین
    5. Bitcoin-Shape the Future
    6. انجیل بیت کوین

بیت‌کوین مدت‌هاست که وجود داشته است، و علی‌رغم بدبینی‌های زیاد مخالفان، هم از نظر ارزش پولی و هم نظر به رشد خود ادامه داده است.

 

بیت کوین از قابل اعتمادترین نوع پرداخت نیمه ناشناس اینترنتی گرفته تا حدس و گمان و تجارت و به عنوان ذخیره ثروت در مناطق مشکل دار، همه چیز را دیده است. در سال 2019، بیت کوین به بهترین وسیله سرمایه گذاری در دهه تبدیل شد. این دارایی همچنین با غلبه بر دارایی هایی مانند کالاها و شهرهای قرضه ایالات متحده، به عنوان دارایی با بهترین عملکرد در سال 2019 شناخته شده است. این تصویر قابل توجه علیرغم شروع بیت کوین از سه ماه اول سال، پس از سقوط ویرانگر است که باعث می شود بازار ارزهای دیجیتال حدود 80 درصد از ارزش خود را از دست دادن.

دانش – نه آگاهی – نیاز به بهبود دارد

با این حال، محبوبیت بیت کوین هنوز به سطحی رسیده است که بسیاری از طرفداران آن در حال حاضر به آن امیدوار بودند. با توجه به همه چیزهایی که دارند، فکر می کنم که بیت کوین به یک خانواده خانگی تبدیل می شود که همه اینها بخشی از آن را خواهند داشت. متأسفانه، اینطور نبوده است.

یکی از مهم‌ترین انتخابی که چرا مالکیت و پذیرش بیت کوین کاملاً در همان سطحی نیست که طرفداران آن را می‌دهند، آموزش می‌دهند.

هنگامی که به افراد جامعه به درستی در مورد مزایا آموزش داده شود، و دولت قانونی برای تنظیم این وضعیت کند، رشد یک جهش کوانتومی را تجربه خواهد کرد.

پیشرفت قابل توجهی انجام شده است، اما ما به موارد بیشتری نیاز داریم

چندین ابتکار برای کمک به رفع این نیاز به آموزش صحیح بلاک چین و رمزنگاری تنظیم شده است. مدرسه وارتون دوره‌های به نام «فین‌تک: مبانی و کاربردهای فناوری‌های مالی» دارد که بر نوآوری‌های فین‌تک مانند بیت‌کوین تمرکز دارد.

وارتون تنها نیست. دانشگاه های برتر در سراسر جهان به بلوک چین نشان داده اند. حدود 42 درصد از 50 دانشگاه برتر جهان، در آن زمان، حداقل یک دوره آموزشی ارزهای دیجیتال یا بلوک چین ارائه می کنند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

سپس، بیت کوین و پتانسیلی را که برترین دارای رمزنگاری در دنیای مدرن معرفی می کند. چهره آشنا را در فضای رمزنگاری نشان می دهد، از جمله بیت کوین محبوب آندریاس آنتونوپولوس و مدیر اجرایی Bitcoin.com راجر ور.

این فیلم بلند جایزه ویژه هیئت داوران را در جشنواره فیلم آمستردام در سال 2015 دریافت کرد.

2. بانکداری روی بیت کوین

بانکداری در بیت کوین شاید محبوب ترین مستند بر بیت کوین باشد. فیلم نتفلیکس ریشه های فناوری بیت کوین را روشن می کند، مسیری که این دارایی و سازندگان آن در سالهای نوپای خود انجام می دهند، و اینکه چقدر پتانسیل برای آینده دارد.

مطلب دیگر :
نمونه سوالات فنی حرفه ای آرایشگری زنانه

3. ظهور و افزایش بیت کوین

این موضوع همچنین بر ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، روشن می کند. در مورد برخی از رویدادهای مهم گذشته در فضای بیت کوین و همچنین مروری بر ویژگی هایی که ارائه می کند صحبت می کند. مصاحبه‌ها نیز توسط چند نفر انجام می‌شود- از جمله تایلر و کامرون وینکلووس، بنیانگذار Ethereum، ویتالیک بوترین، و غیره.

4. آزمایش بیت کوین

آزمایش بیت کوین در سال 2016 منتشر شد و وضعیت قانونی بیت کوین را به عنوان یک آرزوی احتمالی آزمایش می کند. تهیه کنندگان این فیلم به سرزمین های اسکندیناوی رفتند و در آنجا به کاربرد بیت کوین در زندگی افراد عادی نگاه کردند. به این ترتیب، آنها می‌توانند مردم را ببینند که چگونه می‌توانند از بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره خود استفاده کنند.

از تضمین آزادی از مقامات و مؤسسات مستقر تا بهبود فراگیری مالی، این فیلم را که بیت کوین برای مردم عادی نشان می دهد.

5. Bitcoin-Shape The Future

این یک مستند است که از چشمان چین تهیه شده است. پلتفرم تجارت خارج از بورس چین Bitkan این مستند را ایجاد کرده است تا نشان دهد بیت کوین چگونه در چین توسعه یافته است. در این فیلم عوامل سنگین اکوسیستم بیت کوین چین، از جمله مدیران غول ماینینگ Bitmain، Huobi و برخی از سرمایه گذاران برجسته چینی به نمایش درآمد. شاید جذاب‌ترین بخش فیلم در این مورد باشد که چگونه به بینندگان نگاهی اجمالی به بخش استخراج بیت‌کوین در چین می‌دهد. این فیلم سعی می کند توضیح دهد که بیت کوین چگونه یافته است، سازنده آن چه کسی بوده است و چگونه بیت کوین در چین تنظیم می شود.

6. انجیل بیت کوین

انجیل بیت کوین تولید شده توسط ایستگاه تلویزیونی هلندی VPRO در سال 2015، با بازی راجر ور، سرور Bitcoin.com و مجموعه ای از اینفلوئنسرهای بیت کوین. انجیل بیت کوین به این موضوع می پردازد که چرا مردم بیت کوین را می بینند و چه چیزی این آرزو را ندارند بانک را به فرد و مورد بانک های تجاری و مرکزی در سراسر جهان می کند. از دیگر برجسته‌هایی که در این فیلم حضور دارند می‌توانند به آندریاس آنتونوپولوس و پیتر تاد اشاره کرد.