معرفی سریال رهایم کن | زمان انتشار، داستان از فیلم اسکای

سریال رهایم کن شهرام شاه حسینی اثری در ژانر درام عاشقانه و خانوادگی محصول شبکه اینترنتی فیلیمو است. این سریال که مناسب افراد بالای 18 سال ساخته شده، داستان دو برادر اهل شهرستان سیاهرود را به تصویر می‌کشد. مجید مولایی تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد. سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی فیلمنامه این اثر را نوشته‌اند و در آن شاهد نقش‌آفرینی ستاره‌هایی چون محسن تنابنده و هوتن شکیبا هستیم. در این مقاله از پلازا به معرفی سریال رهایم کن نمایش خانگی می‌پردازیم و بیشتر با آن می‌شویم.

خلاصه داستان سریال رهایم کن

حالا دو قسمت از سریال ایرانی جدید 1401 رهایم کن منتشر شده است. پخش این سریال را فیلیمو بر عهده دارد. آن‌گونه که از خلاصه‌ی داستان رسمی منتشرشده در سایت فیلیمو مشخص است، سریال قرار است ماجرای دو برادر را تعریف کند. دو برادری که یکی ادامه‌دهنده‌ی کسب‌وکار پدر است و دیگری به شهر رفته تا برای خودش کاری دست‌وپا کند؛ ولی درگیری او در ماجرایی مشکوک باعث برگشتن‌ش به روستا و مواجهه‌ی دوباره‌اش با پدر و برادر می‌شود. این رویارویی دوباره، درحالی‌که برادر بزرگ‌تر در حال تهیه و تدارک مقدمات ازدواج مجدد خود است، پای هر دو را به مسائلی باز می‌کند که ممکن است برای هر دو گران تمام شود.

با مشاهده‌ی دو قسمت منتشرشده‌ی رهایم کن می‌توان به‌صراحت گفت که با سریالی خوش‌ساخت مواجه‌ایم. کارگردانی و فیلم‌برداری و تدوین و بازی‌ها همگی قابل‌قبول‌اند؛ هر چند نمی‌توان نکته‌ی خاصی را نیز در میان‌شان متذکر شد. کارگردانی کار، همان‌طور که از کارگردانی چون شاه‌حسینی انتظار داریم و برمی‌آید، در جهت تعریف‌کردن قصه است و خبری از میزانسن‌های فکرشده و بیان‌گر در این میان نیست. هر دو قسمت با فلش‌بکی شروع می‌شوند که مربوط به حاتم و همسر قبلی او (با بازی آزاده صمدی) است. جدایی آن‌ها یکی از چیزهایی است که هم‌چنان نقل محافل مردم روستاست و حال که حاتم می‌خواهد دوباره، و این بار با پرستار بچه‌ی سندروم‌داونی‌اش، ازدواج کند، ممکن است این حرف‌وحدیث‌ها کار دست‌ش بدهد.

درباره کارگردان سریال؛ شهرام شاه حسینی

شهرام شاه‌حسینی فعالیتش را در سینما با دستیاری کارگردان‌های مطرحی همچون بهرام بیضایی و رسول ملاقلی‌پور و بهمن قبادی آغاز کرد. او یکی از استعدادهای نوظهور سینمای ایران در دهه ۸۰ بود که با ساخت فیلم‌های کوتاه توجه اهالی رسانه و منتقدان و سینماگران را به خودش جلب کرد. ساخت ۳ فیلم کوتاه که ارمغانش سیمرغ جشنواره فجر بود، باعث شد شاه‌حسینی وارد عرصه فیلمسازی شود.

مطلب دیگر :
بهترین کتونی های مردانه برای دویدن

اگرچه در ابتدای مسیر برای آنکه در بدنه سینما بتواند به عنوان فیلمساز حضور جدی داشته باشد چند فیلم تجاری از جمله کلاغ پر و زن‌ها فرشته‌اند را ساخت اما با ساخت فیلم خانه دختر نشان داد دغدغه‌های جدی‌تری در عرصه سینما دارد. خانه دختر اگرچه در اکران عمومی دچار جرح و تعدیل فراوان شد اما دقت در انتخاب فیلمنامه مناسب و همکاری با نویسنده و فیلمسازی همچون پرویز شهبازی مسیر را برای شاه‌حسینی به سمت سینمای دغدغه‌مند هموار کرد.

زمان پخش سریال رهایم کن

 

پخش سریال نمایش خانگی رهایم کن از جمعه 28 بهمن 1401 آغاز شد. هنوز تعداد قسمت‌های این سریال مشخص نشده است اما قرار بر این است که هر جمعه ساعت 8 صبح قسمتی جدید از آن منتشر شود.

خلاصه داستان سریال رهایم کن

موضوع سریال رهایم کن درباره دو برادر به نام‌های هاتف و حاتم است که از یکی از خانواده‌های سرشناس شهرستان سیاهرود هستند. ماجرا از جایی آغاز می‌شود که حاتم عاشق مارال که پرستار فرزندش است می‌شود اما طولی نمی‌کشد که او متوجه می‌شود ارتباطی بین برادر مارال و برادر خودش یعنی هاتف وجود دارد و…

بازیگران سریال رهایم کن ۱۴۰۱

در این سریال شاهد نقش‌آفرینی بازیگران ستاره‌ای هستیم که تا کنون بارها و بارها هنرمندی خود را در ایفای نقش‌های متفاوت ثابت کرده‌اند. در این بخش با هنرپیشه های سریال جدید رهایم کن بیشتر آشنا می‌شویم.

منبع: https://filmsky.ir/