داستان سریال خون سرد (+دانلود سریال خون سرد) در لوین فیلم

سریال خون سرد محصول سال 1400 کشور ایران به کارگردانی امیرحسین ترابی که در دومین تجربه کارگردانی خود بلافاصله قرار است که با سریال جدید خون سرد وارد شبکه نمایش خانگی شود ترابی در ساخت فیلم هایی با پیچیدگی و جنایی آشنا است و اولین فیلم بلند او با نام هزارتو هم دارای یک موضوع با پیچیدگی خاص به نمایش درآمد در کنار امیرحسین ترابی بهمن کامیار تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارد بر خلاف ترابی کامیار در زمینه کارگردانی و نویسندگی تجربه بیشتری دارد و فیلم های فراوانی را در سینما ساخته و به پخش رسانده است از مهمترین فیلم های کامیار می شود در وجه حامل ، مرداد و …همچنین کامیار برای اولین بار نیست که در زمینه تهیه کنندگی ورود کرده است او در فیلم هایی همچنین سد معبر ، کارت پرواز و … تهیه کنندگی آنها را بر عهده داشته است.

داستان سریال خون سرد

سریال خون سرد درباره یک سری قتل های زنجیره ای است که یک پلیس میانسال وظیفه پیگیری و بررسی آن ها را بر عهده دارد. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسئول کالبد شکافی است و به عنوان کارشناس اداره پلیس جنایی کار می کند. با پیشروی داستان، مشخص می شود که او خودش یک قاتل زنجیره ای است. در بین سایت های معتبر در جهت دانلود فیلم و سریال های ایرانی می توان به هکس دانلود، لوین فیلم، کول دانلود و زرد فیلم اشاره کرد.

خونسرد در دل خود داستان جنایی و پلیسی دارد که پیش از این اعلام شده بود که این مجموعه قرار است دکستر ایرانی باشد; دکستر یکی از موفق ترین سریال های جنایی آمریکایی است که هنوز هم طرفداران خود را دارد. حال قرار است سریال خونسرد بازسازی موفقی از سریال معروف دکستر باشد که امیر آقای نقش اول آن را بازی می کند.

خون سرد در دو قسمت اول مخاطبان زیادی پیدا کرده و توانسته با خط روایی و پرداخت پرهیجانش، پس از مدت‌ها نظر مثبت مخاطبان را به یک سریال نمایش خانگی متفاوت جلب کند؛ اما بلافاصله پس از پخش دومین قسمت از این مجموعه، بسیاری از منتقدان و طرفداران سریال‌های خارجی روز جهان، درباره شباهت‌های خون سرد با دو سریال مشهور آمریکایی صحبت به میان آوردند؛ البته این شباهت‌ها برای مخاطب عام و افرادی که مجموعه‌های خارجی را دنبال نمی‌کنند، دلیل محکمی برای روی‌گردان شدن از این نسخه‌ ایرانیزه شده‌ نیست.

به هرحال خون سرد به عنوان اولین تجربه امیرحسین ترابی در مسیر سریال‌سازی در شبکه نمایش خانگی، مانند همه آثار ساخته شده در این رسانه، نقاط ضعف و قوتی دارد؛ اینکه توانسته با دو قسمت، موجی از نظرات مثبت و منفی را در میان مخاطبان به راه بیاندازد و رسانه‌های مختلف درباره آن نقد و تحلیل نوشته‌اند، خود نشان از جریان‌ساز بودن و دیده شدن این سریال دارد؛ از طرفی، تا حد زیادی خط اصلی داستانی این مجموعه در همین دو قسمت برای مخاطب رو شده و می‌توان در همین ابتدای پخش، از جنبه‌های مختلف، آن را بررسی کرد؛ اما نکته‌ای که بیش از هرچیز در درون مایه داستانی این سریال، پس از دیدن دو قسمت ابتدایی خون سرد به چشم می‌خورد.

مطلب دیگر :
خرید موتور برق خانگی

بازیگران سریال خون سرد

بازیگران سریال خون سرد امیرحسین ترابی از هنرمندان برجسته ازجمله امیر آقایی و شهرام حقیقت دوست و پریوش نظریه تشکیل شده که البته نظریه اخیرا در «سریال پدر گواردیولا » نیز حضور داشت. امیر آقایی در سریال خون سرد ایفاگر نقش اصلی است و قبلاً در سریالهای «آقازاده» و «قلب یخی» حضور داشت که اکنون نقشی کاملاً متفاوت از آقایی خواهیم دید. شهرام حقیقت دوست در سریال خون سرد پنجمین تجربه حضور در سریال نمایش خانگی را کسب می‌کند و پیش‌تر در «سریال آمستردام » به محبوبیت خوبی رسید و اینبار تصمیم گرفت در شمایلی جدید جلوی دوربین سریال خون سرد امیرحسین ترابی برود.

لیندا کیانی در سریال خون سرد با نقش جدید به نمایش خانگی می‌آید و اخیرا با سریال‌های «مانکن» و «میدان سرخ» توانست به اوج درخشش برسد. پیام احمدی‌نیا در سریال خون سرد چهارمین بازی جدی در نمایش خانگی را تجربه میکند و اخیراً در « سریال آفتاب پرست » حضور داشت.

امیر آقایی در نقش دکستر ایرانی

وظیفه‌ی کارگردانی دکستر ایرانی به امیرحسین ترابی سپرده شده که فیلم نه‌چندان موفق «هزارتو» را در کارنامه دارد. سریالی که قرار است ترابی کارگردانی کند درباره‌ی یک سلسه قتل زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی آن‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبدشکافی اجساد است و برای بخش جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. با پیشروی قصه مشخص می‌شود که خود او، قاتل زنجیره‌ای است.

تاریخ پخش سریال خون سرد چه زمانی است؟

سریال خون سرد قرار است که از تاریخ جمعه 28 مرداد 1401 در شبکه نمایش خانگی اولین قسمت از آن منتشر گردد و و هر جمعه قسمت جدیدی از این سریال منتشر خواهد شد.

عوامل «خون سرد» عبارت اند از:

نویسندگان: علیرضا عطااله تبریزی، محمد مهدی عزیزمحمدی، احسان ابراهیمی،امین فرشادمهر مجری طرح و مدیرتولید:سیدحسین هادیانفر مدیرفیلمبرداری: محمدرسولی تدوین: نیما جعفری جوزانی آهنگساز: حامد ثابت طراحی و ترکیب صدا: فرامرز ابوالصدق جانشین تولید: حسن محمدی آرش دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان دوست برنامه ریز: حمیدرضا غفارزاده- نیما خورشیدی مدیرصدابرداری: بابک اخوان طراح صحنه: بهمن زربخش

منبع: لوین فیلم https://lovinfilm.ir/