عطر تام فورد بلک ارکید در سال ۲۰۰۶ با طراحی تام فورد طراح مد امریکایی و توسط کمپانی Givaudan پا به عرصه صنعت عطر سازی گذاشت. این عطر بی شک یکی از موفق‌ترین، پرفروش‌ترین و تاثیرگذارترین عطرهای دو دهۀ اخیر هست. این عطر، عطری زنانه با طبع گرم و شیرین است که علاوه بر رایحه منحصر به فردی که دارد برای استفاده در فصل های سرد سال بسیار مناسب است. این عطر از دسته عطرهای لوکسی به شمار می رود که به دلیل رایحه بی نظیر و جذاب ارکیده های سیاه حس جوانی را برای شما به ارمغان می آورد. نت اصلی ادکلن تام فورد بلک ارکید از رایحه های گرم مانند شکلات یا چوب صندل تشکیل می شود. پایه این عطر از یاسمین فرانسوی است و رایحه ای از عود عربی نیز در آن به مشام می رسد. از ویژگی های عطر تام فورد بلک ارکید که با رایحۀ گـُلی، مشروب مانند، تاریک، زمینی، کپک‌مانند، غلیظ، شکلاتی و سیاه، نه تنها نمودارهای فروش در بازار عطرهای زنانه را تغییر داده است این است که مخاطبین مرد هم پیدا کرده است. این عطر هرچقدر هم که بعضی آنرا یونیسکس معرفی کرده اند باز وجوه بارز عطر زنانه در آن موج می‌زند.

 

ماندگاری و پراکندگی فوق العاده ی این عطر آن را جز برند های محبوب و معروف صنعت عطرسازی کرده است. طراحی ظاهری این محصول با شیشه مشکی رنگ و پلاک طلایی که به آن آویزان است جلوه ظاهری زیبا و ویژه ای به این محصول داده است و نمادی ویژه است که به زرق و برق دنیایی اشاره می کند. ماندگاری این ادکلن تام فورد به خاطر وجود رایحه ای از عود عربی در آن بسیار بالا است و طبع گرم آن، این عطر را برای فصول سرد سال بسیار مناسب کرده است

مطلب دیگر :
۰ تا ۱۰۰ آزمایشگاه را از ما بخواهید

برای اطلاع از قیمت ادکلن تام فورد بلک ارکید و خرید آن می توانید عطر اورجینال آن را از فروشگاه عطر و ادکلن هایپر عطر با خیالت راحت تهیه فرمایید.

نوع عطر   ادوپرفیوم

برند                  تام فورد

عطار      شرکت جیوودان

طبع                  گرم

سال عرضه            2006

گروه بویایی           شرقی وانیلی

کشور مبدأ            ایالات متحده

مناسب برای           بانوان

مناسب فصل          زمستان

اسانس اولیه           ترنج ، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر

اسانس میانی          لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ ، ارکیده ، ادویه جات معطر

اسانس پایه          کهربا، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس ، چوب صندل سفید ، شکلات ، روایح دودی